kendi kendimi google da arayınca

herkes mutlaka kendi kendini google da aratmıştır.

ben de sık sık yaparım.

şimdi wordpress sayfası alınca arattım “bakiyim çıkıyor muyum?” diye.

çıkmadım tabi ki.

ama başka bir şeyler çıktı.

unutulmasınakıyamadıklarım diye.

bizim sayfamızın adı da unutulmasınburadakalsın bildiğiniz üzere,ufaktan bir isim benzerliği olmuş.

ve işe bakınki o sayfanın sahibide karşıyakalı 🙂

sonuç olarak o güzel sayfa ile bağımız yoktur.

saygılar ve sevgiler.

 

3 thoughts on “kendi kendimi google da arayınca

  1. bölük pörçük yazacağım..seni seviyorum delikanlı…yaşım elli…fındıklıda oturuyorum…benim oğlumda Maltepe Hukuk’ta …3. sınıf…yeni yapılan okulun karşısındaki marketin en üst katındayım…bence mahalleyi seviyorsun…bütün benliğimle hayatın sana gülümsemesi için dua ediyorum..

    • Murat Bey teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

      Oğlunuza başarılar dilerim.3 sınıf çok önemlidir hukukta. Mümkün olduğu kadar çok okuma yapsın ve bu okumalar sadece tek bir hukuk dalına yönelik olmasın.
      Hukukta sürekli yeni ihtilaflar yaşanır, prensipler sürekli farklılaşır.
      bir Stajyer Avukat olarak bunları söyleyebilirim.

      Fındıklı’ya gelince sevmediğim söyelenemez. Zaten günbegün değişiyor ama henüz emekleme aşamasında.

      Aslında buraya yazmadım ama şubat ayında ani bir kararla Fındıklıdan taşındım.

      Şuan Kadıköy tarafında oturuyorum. ama ailem akrabalarım Fındıklıda olduğu için bir ayağım sürekli Fındıklı’da.

      Fındıklıya bir kaç ay içinde tekrar dönme ihtimalim de var bu sıralar aslında.

      Bakalım zaman gösterecek.

Bir Cevap Yazın

