kaf-sin-kaf’tan mektup var.

yüzüncü yıl logo yarışmasına katıldığımı ve kazanamadığımı daha önce paylaşmıştım sizinle.

bugün ise kazanmaktan bile çok daha fazla mutlu eden bir şey oldu.

malum yarın bir süre için aranızdan ayrılıyorum.

nihat doğan tribine girip ülkeme bir bebek gibi bakın demiyorum ama ne yalan söyliyim günbegün takip ettiğim kadıköy-kartal metrosu inşaatlarından , ailemden ve arkadaşlarımdan ayrılmak hüzün verici.

yolda okumayacağım dergiler,kitaplar aldıktan sonra eve dönüyordum ki aşağıya bırakıvermişler adıma gelen mektubu.

zarfı da öyle güzel ki.

antetli kağıt ve başkanın ıslak imzası.

çok gururlandım.

karşıyaka cesur ve centilmen bir takım. kazanamayan insana bile mektup yolluyorlar sadece teşekkür etmek için.

hem yıllardır bana mektup gelmemişti. mektup ya.

gitmeden çok güzel bir süpriz oldu.

kötü süprizlerin bitmek bilmediği güzel ülkemde.

yaşasın vatan.yaşasın karşıyaka.

Bir Cevap Yazın

