iühf ve birtakım kelâmlar.

iühf.

sana laflar hazırladım. çok laflar.

ama bunları seninle lisans ilişkimizi bitirdiğim gün söyleyeceğim.

fakat şimdilik ise söyleyecek bir paragrafım var.

sevgili iühf,

sana geldim geleli iühf, okulda ne bir iz ne bir ses bırakabildim.

ne çok çalışkan olup mutkortlarda, model united nationlarda boy gösterdim.

ne bir dergi-gaste-fanzin çıkartıp adımı duyurdum.

ne birtakım kulüpler kurup doktora salonunda birtakım paneller düzenledim.

ne de 3.94 ortalama yapıp kep törenlerinde havalı havalı el salladım.

öyle derslere geldim.

belki de en sevdiğim yerin olan kütüphanende ve havuzlu bahçanda takıldım takıldım takıldım.

derken seneler geçti.

sende bıraktığım belki de tek iz var, şimdilik. sıtahhhh ( efekt sesi )

( turkstar fatihe bir atıf yapıyorum bakalım kaç kişi anlayabilecek (yerler kaymıyor yalnız ) )

konumuza dönecek olursak, bahsettiğimiz iz var ya hani.

işte o da son derece ANONİM.

bu anonimliği kırmak amacıyla burda bir keps paylaşıyorum.

okuldaki tek izim okulun sitesinin bannerında arada bir gözüken fotoğrafım.

ki bu da CROPlanmış hâlde.

fotonun aslını da aratınca zaten goguldan falan bulabiliyorsunuz.

bu fotoğrafı o kadar çok bir kaynak göstermeden, bir link vermeden, izinsiz ve habersiz, kullandılar ki ben artık saymaktan yoruldum.

bunu bir de MY LAW SCHOOL yapınca tam oldu.

şimdilik diyeceklerim bu kadar.

Bir Cevap Yazın

