adı evkur derler, bir dükkan..

dün (pazar) saat 4. öğleden sonra.

güneş marmaranın denizinin ardına devrildi devrilecek.

kapı çaldı.

kim la bu saatte diye delikten baktım.

sivri pabuç,parlak kumaş pantolon üstüne çizgili gömlek.

açtım kapıyı : “buyrun” dedim.

ilk lafı : “bu 17 numara kiracı mı ev sahibi mi?” oldu.

“sen kimi arıyorsun?” dedim.

komşunun adını söyledi.

baktım elinde birtakım kağıtlar. üstünde turuncu “evkur” yazıyor.

-sen kimsin dedim.

-evkurdan geliyürüz. 

sorulara devam etti: “bu şahıs burda mı oturuyor, kiracı mı ev sahibi  mi?”

-“senin bu şekilde soruşturma yapmaya yetkin var mı?” dedim

yine lakayıt bir şekilde: ” var tabi. evkurdan geliyürüz biz. evkur çalışanıyız, yetkimiz var tabi” diyor.

o sırada kan beynime sıçradı.

(sanki emniyet araştırmasına gelmiş polis edasında hareketler yapıyordu dangalak.)

dedim burayı terket yoksa polis çağırıyorum.aldım elime telefonu 155i çevirdim.

“çıkıyor musun?” dedim.

“yok abem çıkmıyorum” diyor.

üstüne yürüdüm.

“aradığın kişinin kapısını çal,yoksa çık git burdan” dedim.

17 numaranın kapısını çaldı.

evde olmadığı görünce telefonla aradı. cevap alamayınca “biz kanundışı bir şey yapmıyoruz,sinirlenmeyin abem” diye gevelemeye başladı.

dedim: “burda artistlik yapma, bu şekilde soruşturma yapamazsın.” sonra koşar adım terketti apartmanımızı.

bunu nasıl yapar diye kendi kendime sinirleniyorum.

TCK’ya açıkça aykırı bu yaptıkları.

nedir ne değildir diye araştırdım.

bu evkurun rahatsız etmediği vatandaş kalmamış.

satış ve pazarlama konusundaki kötü şöhretten hiç bahsetmiyorum bile.

şöyle bir “evkur şikayet” diye aratın google’dan. neler var neler.

okuyuculara tavsiyem , asla bu şirketlere bilgi vermeyiniz. ısrarcı olurlarsa 155ten yardım isteyiniz.

bu şekilde veri toplamaya hakları kesinlikle yoktur.

bu işleri ancak emniyet birimleri yapabilir.

 

 

 

Bir Cevap Yazın

