dogumgunum nasıl gecti.

Resim

bugun 25 Mayıs benim yaşgünüm.

bugun nasıl gecti derseniz: sabah 10.40 da uyandım.

Hanim geceden ufak bir pasta almıştı onu üfledik.
ve haftanın yorgunluğu ile uyuduk erkenden.

benim bir yigenim var anasinifinda , onun yılsonu musameresi vardı.
saat onda,sislide

baktım
yetişmek mümkün degil. gitmedik.
herkes oradaydı.

bu arada bizim hanim sabah 11.30 gibi saçma sapan bir sekilde kafasını duvara çarptı.

ama ne çarpma. gümbürdetti.

sonra hemen numune hastanesi acile
gittik.
röntgen tomigrafi musahede derken aksam saat beşe kadar hastanede kaldık.

eve gelene kadar besbucuk oldu
zaten.
daha kahvaltı bile yapamadik o saate kadar.

aclikla artik savasamaz hale geldik ve sabah kahvaltımız döner ekmek oldu.

sonra Bahriye’de saçma sapan dolastik,

sonra ablam geldi.
beraber modaya gittik.
cay içip
dondurma yedik. sonra kıyı Emniyeti’nin orda oturduk.
benim
derslerden,ablamın kocasından falan konuştuk.

yanımızda lazermetre vardı. sacmasapan bir sekilde leylekleri martıları kedileri rahatsız ettik.

sonra dağıldık evlere.
birazdan gidip deniz ticaret calisacam. hiamina.

bak timuçin muşul beyim sana iki çift lafım var.

sayin timucin musul hoca bey sana iki çift lafım var:

koskoca adamsın. paran var, pulun var, herşeyin var.
binlerce makalen onlarca kitabin var.
yakışır mı sana ekmekle oynamak?
yakışır mı bunca günahsızı, çoluğu çocuğu 40 üstü notlarla bütünlemeye bırakmak.

ama nasıl yakışmaz.
ben boşuna konuşuyorum.

stajyerligin,takip elemanliginin zorlugunu, 500 lira,1000 lira ile gecinmenin sikintisini bilemeyen adama bunlari anlatmaya çalışıyorum.

ben tek basıma rehin takibi yapiyom müdür , kambiyo senedine özgü haciz yoluyla takip yapiyom, itirazın kaldırılması / iptali icin başvuruyorum , zibilyon tane talep
açıyom, icra iflas kanunu hukumlerini uygulamak ve muvekkilimin alacagina kavusmasini saglamak icin gereken bütün işlemleri yapabiliyorum.
hem de kendi ellerimle, icra dairelerinde.

timucin muşul hoca bey sen bunların hangisini yapabiliyon?

bir gün gelsene istanbul 10. icrada çalışalım, ne dersin timucin musul hocam? bahse girerim on dakika duramazsın.

ama bütün bunlara rağmen sen bana 43 veriyon, itiraz süremize saygı göstermeden ertesi gün harf notlarını ilan ediyon.

simdi sana soruyorum, koskoca kitaplar yazari muşul hoca sen mı büyüksün ben mi?
ben büyüğüm.
ben.
takip elemanı Ben.

eğer biz bütünlemeden gecemezsek, ben, ömründe bir karıncayı bile incitmemiş olan ben,
takip elemanı ben,
hiç düşünmeden çeker vururum seni…

anlıyor musun?
vururum.
ve dönüp arkama bakmam bile.

bir sezonun özeti

beş nisandan beri pek uğrayamadim buralara.
çok şey birikti yazacak.
çok mevzular oldu.
zamanla arayı kapatacağız.

bu yazının konusu yine KSK.
malum sezon bitti ve biz yine çıkamadık.
artık elimizden gelen bir şey yok.
ama bu sezon hepimize ders gibiydi.

geçen sene düşmekten son anda yırtan KSK ile bu seneki KSK arasında dünyalar kadar fark vardı.

bunun en büyük etkeni tabiki CİHAT ARSLAN idi.

güzel transferler, galibiyetler,liderlik , yüzüncu yıl derken birden rüzgarın yönü değişti.

Fatih şenle başlayan yaprak dökümü , haftalar süren yonetimsiz kalma ve belirsizliklerle devam etti.

sonra devre arasında neredeyse takımın yarısı dağıldı.

haklı olarak futbolcular paralarini alamadıkları, elektrik ve su borcunu ödenekten aciz bir kulüpte durmak istemediler.

ilk gelen teklife evet deyip arkalarına bakmadan gittiler.

BAZILARI GİTMEDİ.
KALIP SAVAŞMAYI SEÇTİ.

onlar her zaman çok iyi bilinip kalbimizde yer alacaklar.

ikinci devre başlarken neredeyse 18 kişilik kadro kurulamiyordu.

halbuki bu takım birkaç hafta önce liderdi.

transfer donemi sona ermeden cok
cüzi miktarlarla birkaç oyuncu geldi.

bazı hakikaten değerli isimlerdi.

sonra ikinci yarı basladi.

kafsinkafı anten taksa da cekemeyen adiler “bu takım sezon sonu düşer” derken takım ısrarla ilk altı potasını zorladı.

zorladı. zorladı. zorladı.

bu sezon inanılmaz ve dayanılmaz hakem hatalarına rağmen ZORLADI.

parasızlıklara rağmen.
soğuk suyla duş almak zorunda kalmalarına rağmen.
her gün ATGV* araçlarının girip çıktığı tesislerde çalısmalarına rağmen.

CİHATINARSLANLARI sonuna kadar zorladı.

ama bazı maçlar var ki , içimize kaya gibi oturdu.
bu puanlar nasıl kaçtı dediğimiz maçlar.

ilk ve ikinci yarıdaki Adanaspor macları gibi.

ilk ve ikinci yarıdaki Rizespor macları gibi.

ilk ve ikinci yaridaki kartalspor maclari gibi.

ikinci yaridaki Samsun ve tavsanli linyit
macları gibi.

bu sekiz maçtan 4-5 puan çıkarabilsek bugün her şey bambaşka olurdu.

son iki haftaya kadar her şeye rağmen ve her şeye karşı inatla savaştı bütün oyuncularımız.

ama son iki hafta onlarda tükendi artık.

kalan oyuncularımızdan başta

CANER AĞCA
ADNAN GÜNGÖR
NECATİ YİLMAZ
CANER BULUT
ERDİ KASAPOGLU
SERCAN TURKERİ
TAYFUN CORA
EMRE TORAMAN
FATİH GUL
ONUR TURK
E.O.BANAHENE
VELİ TORUN
ALİ SAY
MUSTAFA SEVGİ
OSMAN FİRAT
ONUR BAYRAMOĞLU
SEHMUS OZER

olmak üzere bu sezon emeği geçen herkese ve cihat arslana şahsım adına teşekkür ederim.

çünkü bütün sezon ONURLARIYLA DİRENDİLER.

takım olma RUHUYLA OYNADILAR.

KARŞIYAKAnın temsil ettigi değerlere ve geleneğine uygun olarak , hiç kimseye boyun eğmediler.

bazıları bunun anlamını bilmez.
ama biz çok iyi biliyoruz.

son söz.
yine gelecek o güzel günler.

Biz sizden raziyiz.
insallah Yüce Allah da hepinizden razı olsun Cihat ve Arslanları..

20130513-030944.jpg

*ATGV: adalet teşkilatını güçlendirme vakfı.
bu vakfa ait araçlar beyaz zemin üstünde kirmizi ve yesil iki şerit bulunan , genellikle haciz ve keşif işlemlerinde kullanılan araçlardir