bak timuçin muşul beyim sana iki çift lafım var.

sayin timucin musul hoca bey sana iki çift lafım var:

koskoca adamsın. paran var, pulun var, herşeyin var.
binlerce makalen onlarca kitabin var.
yakışır mı sana ekmekle oynamak?
yakışır mı bunca günahsızı, çoluğu çocuğu 40 üstü notlarla bütünlemeye bırakmak.

ama nasıl yakışmaz.
ben boşuna konuşuyorum.

stajyerligin,takip elemanliginin zorlugunu, 500 lira,1000 lira ile gecinmenin sikintisini bilemeyen adama bunlari anlatmaya çalışıyorum.

ben tek basıma rehin takibi yapiyom müdür , kambiyo senedine özgü haciz yoluyla takip yapiyom, itirazın kaldırılması / iptali icin başvuruyorum , zibilyon tane talep
açıyom, icra iflas kanunu hukumlerini uygulamak ve muvekkilimin alacagina kavusmasini saglamak icin gereken bütün işlemleri yapabiliyorum.
hem de kendi ellerimle, icra dairelerinde.

timucin muşul hoca bey sen bunların hangisini yapabiliyon?

bir gün gelsene istanbul 10. icrada çalışalım, ne dersin timucin musul hocam? bahse girerim on dakika duramazsın.

ama bütün bunlara rağmen sen bana 43 veriyon, itiraz süremize saygı göstermeden ertesi gün harf notlarını ilan ediyon.

simdi sana soruyorum, koskoca kitaplar yazari muşul hoca sen mı büyüksün ben mi?
ben büyüğüm.
ben.
takip elemanı Ben.

eğer biz bütünlemeden gecemezsek, ben, ömründe bir karıncayı bile incitmemiş olan ben,
takip elemanı ben,
hiç düşünmeden çeker vururum seni…

anlıyor musun?
vururum.
ve dönüp arkama bakmam bile.

Bir Cevap Yazın

