dogumgunum nasıl gecti.

bugun 25 Mayıs benim yaşgünüm.

bugun nasıl gecti derseniz: sabah 10.40 da uyandım.

Hanim geceden ufak bir pasta almıştı onu üfledik.
ve haftanın yorgunluğu ile uyuduk erkenden.

benim bir yigenim var anasinifinda , onun yılsonu musameresi vardı.
saat onda,sislide

baktım
yetişmek mümkün degil. gitmedik.
herkes oradaydı.

bu arada bizim hanim sabah 11.30 gibi saçma sapan bir sekilde kafasını duvara çarptı.

ama ne çarpma. gümbürdetti.

sonra hemen numune hastanesi acile
gittik.
röntgen tomigrafi musahede derken aksam saat beşe kadar hastanede kaldık.

eve gelene kadar besbucuk oldu
zaten.
daha kahvaltı bile yapamadik o saate kadar.

aclikla artik savasamaz hale geldik ve sabah kahvaltımız döner ekmek oldu.

sonra Bahriye’de saçma sapan dolastik,

sonra ablam geldi.
beraber modaya gittik.
cay içip
dondurma yedik. sonra kıyı Emniyeti’nin orda oturduk.
benim
derslerden,ablamın kocasından falan konuştuk.

yanımızda lazermetre vardı. sacmasapan bir sekilde leylekleri martıları kedileri rahatsız ettik.

sonra dağıldık evlere.
birazdan gidip deniz ticaret calisacam. hiamina.

Bir Cevap Yazın

