2019’dan sonra bile Fındıklı Mahallesinden hiç metro geçmeyecek:(

2019'dan sonra bile Fındıklı Mahallesinden hiç metro geçmeyecek:(

tvlerde görmüşssünüzdür sürekli hacıosmandan bostancıya 83,5 dakikada , halkalıdan sultanbeyliye 67,45 dakikada, beykozdan hadımköye 73,5 dakikada gideceksiniz diye reklamlar dönüyor.

malum seçimler yaklaştı.

bunların hepsini http://www.istanbulunmetrosu.com isimli sitede bulmak mümkün.

bende dedim fındıklı ne durumda bakiim.

abi inanamazsın bırak 2015’i 2017’i , 2019’dan sonra bişle fındıklıdan ne metro ne havaray ne tramvay, ne metrobüs, ne troleybüs…. hiçbiri geçmeyecek :(:(

ahanda haritası burda inanmayanlar incelesin.
başıbüyük için havaray içereköy için metro öngörülmüş ama fındıklıya hiçbir şey…

ah benim çileli fındıklı mahallem, ah benim cefakar fındıklı mahallem 😦

2 thoughts on “2019’dan sonra bile Fındıklı Mahallesinden hiç metro geçmeyecek:(

  1. İnsanların hayatlarında hep bir çile vardır. Ve insanlar sizden bu çileleriniz üzerinde çıkar sağlayarak bir yerlere gelmeye çalışırlar.

    Bir ön yüzü vardır hayatın bir de öteki yüzü. Fındıklı mahallesi ne yazık ki Maltepe’nin arka yüzünde yer almakta.
    Her ne kadar 4 dk bir otobüs olduğuna iddia eden iett yönetimi olsa da; iş saatlerinde 1 dk bir geçmesi gerektiğinin yada uzun körüklü otobüslerinin 19-f ye de tahsis etmesi gerektiğinin en olmadı yeni bir hat açması gerektiğinin farkında değiller. Yüz kez sayısız e-mail attık sonuç negatif.
    Uzayıp giden cadde’de araçların gelişi güzel park etmesi ve yeni yapılan binalara dahi araçların kat otoparkı yapmadan ruhsat vermemeyi göz önünde bulunduramamakta imar müdürlüğü.
    Gelişmek yapılaşmak 4 adet betonarme evi yan yana getirmekten yada derenin suyun geçtiği zeminin sağlam olmadığı yere 40 kat imar vermek değil.
    Gelişim okul çeşitliliği ulaşım kolaylığı bankalarının çokluğu yakın hastane yapmakla olur.
    Ne yazık ki bir okul bir hastane yapacak arsa kalmadı fındıklıda. Ucuz konuta kapılan bizler daha çok 19-F’lerde uzak okullara üniversitelere hastanelere gideriz.
    Çok söyleyen hakimdense iş gören amire ihtiyacımız var.

    Dan Brow’un dediği gibi kendimiz için yaptığımız şeyler bizimle beraber ölür,Başkaları ve dünya için yaptıklarımsa ölümsüzdür.

    ZYNP

  2. sanırım fındıklıda oturan herkes iett ye mail atıyor. ben hancıoglunda oturmaktayım. her otobus gelmedıgınde telefonla şikayette bulunuyorum. (eşimde bende) defalarca onerılerde bulundum.. bırkacını yazayım burda; hancıoglunun ve ataturk caddelerının tek yon olması.. (cunku maltepeye gıtmek ısteyen hancıogluna kucukyalıya gıtmek ısteyen ataturke yurumek zorunda) kozyatagına mınıbus seferlerı konması (ben maıl attıktan 1 ay sonra bana cevap olarak “arastırdık boyle bırseye gerek yok” yazdılar.. 2 ay sonra da zabıtanın orada saat 7 ile 10 arasında ring seferleri olacagı yazısını okudum.. bır keresınde baskanın ozel kalem mudurü ile gorusmeye gıttım.. işten ızın aldım.. bana masallar anlattı.. ogleden sonra fen ıslerınden bır ekıbi gonderdı bana.. adamlara ( 3 kişi ıkı son model arac ile geldiler) onları aldım hancıoglundna ataturk caddesine yuruttum.. aydınlatma dıreklerını gosterdım. bana sosyal beledıyeyız dıyen ozel kalem muduru (sanırım hulya bırseydi adı) ıcın dedım ki; sosyal olan beledıye madem coplerle ugrasmıyor bari engellıler yaslılar için bu yokuslara merdıvenler ayrı yollar yapın dedım.. anlıyorum dedıler.. gittiler.. fındıklı maltepe beledıyesıne ait değil.. onlarda istemıyor sanırım burayı.. basıbuyuk daha yakınken basıbuyuk ile ilgilenmeyen belediye fındıklı ile hiç ilgilenmez sanırım.. okul yaptık diyorlar.. ben beledıyeye gitmek ıcın (hancıoglu bım ın yakınında oturuyorum) muhtarlıga kadar yurudum. cunku o kadar kalabalık gelıyor ki mınıbusler saat 8 9 arası bınmek ımkansız. nefes almak ımkansız. bırde hızlı gıdıyorlar.. ogrencılerı dolduruyorlar cuval gibi.. yahu okul sorununu cozseler ulasım sorunu kalır mı? herkese bol selam.. umarım bırgun hepberaber daha buyuk bır tepki ile cıkarız beledıyenın karsısına. bu arada muhtarla da cok sohbetım oldu.. 3. secımını kazanan muhtarın eskı resımlerı ile yenı resımlerı arasında buyuk fark var.. adam 10 yıl once daha yaslıymıs sanki.. calısmıyor degil.. aama emlakcılıktan arta kalan zamanlarında yapıyor muhtarlıgı..
    asencer

Bir Cevap Yazın

